Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Χαζές ερωτήσεις κοινών θνητών.


Το μεταφέρουμε από σχολιασμό της αναγνώστριας Ελίνας σε «φιλελεύθερο» άρθρο με τον εύγλωττο τίτλο:  Αστυνομικός αντάρτης για Κάρτα


Χαζές ερωτήσεις κοινών θνητών

Ας το δούμε λίγο πιο σφαιρικά το θέμα...Βγάζοντας για λίγο έξω τα θρησκευτικά πιστεύω του καθενός
Όταν έγινε η πρώτη μεγάλη αλλαγή στις ταυτότητες, με απόφαση τότε του ΣτΕ, είχε κριθεί παράνομη πράξη για τους εξής λόγους:
Ταυτότητα βάσει νόμου, μπορείς να αλλάξεις για τους εξής λόγους
1. Αλλαγή οικογενειακής κατάστασης
2. Απώλεια
3. Αλλαγή στοιχείων ατόμου
4. Παρέλευση 10 ετών

και δεύτερον γιατί καταπατά το δικαίωμα της ανεξιθρησκείας και της ελευθερίας έκφρασης του ατόμου (βάσει Συντάγματος πάντα!)
Όπως είδατε στην πορεία δεν ανάγκασαν άμεσα να αλλάξεις ταυτότητα απλά όλες οι ταυτότητες από κάποια στιγμή και μετά ήταν οι "καινούργιες"
Οι αλλαγές λοιπόν που έγιναν τότε, ήταν για να μην αναγράφονται "ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα"
στο έγγραφο αυτό και γι αυτό το λόγο αφαιρέθηκε το θρήσκευμα και το δαχτυλικό αποτύπωμα.
Καλά μέχρι εδώ;
Τώρα η κάρτα του πολίτη λέει το εξής...
Θα περιέχει όλα τα στοιχεία όπως ΑΦΜ. ΑΜΚΑ, Αρ.Ταυτότητας, Φωτογραφία και...ΔΑΧΤΥΛΙΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ...
Και έρχομαι εγώ και ρωτώ, γιατί με το φτωχό μυαλό μου δεν καταλαβαίνω...Το 2001 το δαχτυλικό αποτύπωμα ήταν πρ.δεδομένο και το 2010 δεν είναι????
Και αν δεν είναι πια, το θρήσκευμα γιατί εξακολουθεί να είναι?
Και αν το θρήσκευμα είναι τόσο σοβαρό δεδομένο...όλα τα στοιχεία μας δεν είναι???? Ο ΑΦΜ τι είναι? Αναίσθητο προσωπικό.δεδομένο???

Φεύγω απ αυτό και πάω πάλι σε άλλη μία χαζή ερώτηση που παρακαλώ όποιος γνωρίζει να μου απαντήσει...
Με την κάρτα του πολίτη θα εξαφανιστούν τα ράντζα σαν νοσοκομεία? 
Οι γιατροί δεν θα τα παίρνουν πια? Δεν θα υπάρχει γραφειοκρατεία? Δηλ θα κλείνω ραντεβού στο ΙΚΑ και πριν πεθάνω θα έχω κλείσει ραντεβού? 
Θα κάνω πιο γρήγορη και εύκολη τη δουλειά μου στην εφορία και δεν θα πρέπει να περιμένω ώρες και να τρέχω από όροφο σε όροφο?
Και ένα τελευταίο...όλοι αυτοί οι Δημόσιοι Υπάλληλοι, που για να μπουν στη θέση που είναι έχουν στην καλύτερη των περιπτώσεων ECDL με τις Βασικές ενότητες (Word,Excel,Internet) είναι ικανοί να χειριστούν τα δικά μου προσωπικά δεδομένα? Όταν κάνουν τραγικά λάθη σε απλά χαρτιά????
Υπάρχουν δηλ. εξειδικευμένοι άνθρωποι που μπορούν να εγγυηθούν για την ασφάλεια των στοιχείων μου και των συναλλαγών μου?
Και στην τελική από πότε είναι ντροπή να είσαι Χριστιανός? 
Και από πότε είναι ντροπή να αντιδράς σε κάτι, που για τα δικά σου πιστεύω δεν ανταποκρίνεται? 
Δεν έχω ακούσει κανέναν να πει ότι είναι ντροπή στους Μουσουλμάνους να φοράνε Μπούρκα!
Ο συντάκτης του άρθρου, που είναι τόσο φιλελεύθερος ας μου απαντήσει....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να σχολιάσετε (με ευπρέπεια) πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό google ή wordpress που διαθέτετε. Αν δεν διαθέτετε πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο @gmail ή στο @wordpress. Μπορείτε βεβαίως πάντα να στέλνετε e-mail στο anavaseis@gmail.com
Ευχαριστούμε.

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου