Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Τρόφιμα σε 2.000 οικογένειες μοίρασε ο Μητροπολίτης Νικαίας Αλέξιος


Πακέτα αγάπης σε 2.000 άπορες οικογένειες μοίρασε σήμερα το πρωί Τρίτη, 21 Δεκεμβρίου 2010 ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Νικαίας κ. Αλέξιος.
Ο κ. Αλέξιος μιλώντας για το φιλανθρωπικό έργο της Μητρόπολης Νικαίας, μεταξύ άλλων τόνισε: «Είναι δύσκολες μέρες η Εκκλησία είναι πάντοτε κοντά στο πονεμένο και τον αδύνατο, ιδίως τις δύσκολές ημέρες αυτές.»
«Το έργο αυτό γίνεται εδώ και δεκαέξι χρόνια, που η χάρις του Θεού με έστειλε να ποιμάνω την Ιερά Μητρόπολη Νικαίας», πρόσθεσε ο κ. Αλέξιος.

Επίσης, ο Σεβασμιώτατος υπογράμμισε ότι «τα τελευταία δύο χρόνια έρχονται νέοι για να ζητήσουν τρόφιμα οι οποίοι έχουν χάσει την δουλειά τους, και μου λένε δεσπότη μου σε ευχαριστώ. Άλλοι μου λένε μια δουλίτσα, αλλά δεν έχω που να τους στείλω και τους λέω εγώ χειροτονώ μόνο ιερείς».
Ο Μητροπολίτης κ. Αλέξιος συμπλήρωσε, ότι "κάθε κεράκι που ανάβει ο κόσμος στους ναούς, γίνεται γάλα για τα παιδιά. Επίσης συμβάλει στο να υπάρχουν τρόφιμα στην Ιερά Μητρόπολη".

Ρομφέα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να σχολιάσετε (με ευπρέπεια) πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό google ή wordpress που διαθέτετε. Αν δεν διαθέτετε πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο @gmail ή στο @wordpress. Μπορείτε βεβαίως πάντα να στέλνετε e-mail στο anavaseis@gmail.com
Ευχαριστούμε.

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου